Piagam Pelanggan

Kami berjanji dan komited untuk menyediakan perkhidmatan yang cekap, profesional, beretika dan mesra kepada pelanggan kami seperti berikut :

  1. Menawarkan program pendidikan berkualiti yang holistik.
    - 80% kebolehpasaran graduan dalam tempoh 6 bulan
    - Semua program mendapat Akreditasi MQA

  2. Menawarkan persekitaran pembelajaran dan prasarana yang kondusif.
    - 100% bilik pembelajaran dilengkapi dengan teknologi pendidikan dan berhawa dingin
    - 60% pelajar mendapat penginapan dalam kampus
    - 98% daripada kawasan pembelajaran mendapat capaian kemudahan wifi
    - 100% bahan bacaan dalam reading list disediakan di perpustakaan
    - Semua pelajar mendapat kemudahan riadah dan rekreasi
    - Semua pelajar disediakan kemudahan kesihatan dalam kampus

  3. Menyediakan staf akademik dan pentadbiran yang berkelayakan dan berkualiti.
    - 60% pensyarah memiliki PhD
    - 100% staf mencapai 42 jam jumlah mata CPD

  4. Memupuk budaya kecemerlangan dalam penyelidikan dan inovasi.
    - Setiap pensyarah wajib menjalankan penyelidikandan dibantu untuk mendapatkan geran penyelidikan
    - 30% pensyarah menjadi Ketua Penyelidik

  5. Cadangan dan aduan rasmi diberi maklum balas dalam tempoh 1 hari bekerja.

  6. Memberi layanan mesra dan profesional.
    - 85% pelanggan berpuas hati dengan perkhidmatan yang disediakan.

  7. Komited dalam memberi khidmat masyarakat.
    - Bertindak segera terhadap bencana alam dalam tempoh 24 jam
    - Jumlah khidmat masyarakat sekurang-kurangnya 10 kali penglibatan

 

   
 
  

VIDEO KORPORAT UPSI

[English Version]

Hubungi Kami

Bahagian Komunikasi Korporat

  • Alamat : Universiti Pendidikan Sultan Idris
  • Tel : +605 - 450 6000
  • Emel : ccd@upsi.edu.my
  • Hotline : +605 - 450 6660/ 6661

Dasar Privasi | Dasar Keselamatan | Penafian
Transaksi Perkhidmatan Atas Talian | Soalan Lazim

ipv6 ready

Apa Kata Mereka?

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…